Help me of ik grijp je
Spike krijgt elke avond een lekkere T-bone van de grillende Rick. Spike die te dik wordt beveelt Tom de steaks te verstoppen. Hij wordt boos als Tom de steaks geeft maar nog bozer als hij dat niet doet! Jerry geniet van de show en het eten.