De Tom en Jerry Herrie
Tuffy en Jerry poetsen hun tanden. Ze klimmen in bed, alleen ligt Tuffy ligt in Toms hand. Jerry wil een veiliger huis. Dit wordt een wapenwedloop tussen de kat en muis om een eigen valbunker te bouwen. Ze zijn hun eigen grootste vijand.