Holbewoner in de halfpipe!
Scooby-Doo en zijn vrienden gaan de piste op in de prachtige Rocky Mountains in Colorado. Ze lopen er de Amerikaanse kampioen en beroemde snowboarder Chloe Kim tegen het lijf, die haar krachten bundelt met onze bende van mysterie-oplossers.