Een catwalk mysterie!
Scooby-Doo en zijn vrienden zijn in Parijs en kunnen een gargouille niet vangen. Deze terroriseert ook de modeshow van Gigi Hadid, een vriendin van Velma. Samen ontdekken ze dat er veel schilderijen van het Louvre worden vervalst.