De hotdog hond!
De Scooby groep en eetwedstrijdkampioen Joey Chestnut onderzoeken een mysterie in de hotdogfabriek van Chicago. Een bomenmonster probeert de hotdog eetwedstrijd te saboteren en moet Joey meer eten dan Shaggy en Scooby-Doo om te winnen.