De legende van de gouden microfoon
Onze mysterie-oplossende tieners werken samen met Joseph "Run" Simmons (Reverend Run) van Run DMC om het mysterie op te lossen van de geest van een bandleider uit de jaren '30, die ronddwaalt in een hiphop-jeugdhuis in Harlem.