Het terugbrengen van de sleutelring
De pogingen van de bende en acteur Sean Astin om een verloren sleutelbos terug te halen, veranderen al snel in een echt mysterie in een enorme bouwmarkt. Ze krijgen te maken met een angstaanjagende natuurkracht, een monsterlijke groene man!