De speelfilmland monsters
Onze vrienden helpen Carol Burnett om haar Virtual Reality Speelfilmland Wereld te testen. Als een monster hen in de virtuele wereld opjaagt, moeten ze Carol Burnetts nieuwe product redden. Zijn ze voorgoed in deze filmwereld opgesloten?