De verloren mijnen van de Kilimanjaro!
Fred rijdt verkeerd bij Nairobi en dwaalt met zijn vrienden een vallei in aan de voet van de Kilimanjaro, waar ze Jessica Biel tegenkomen. Als ze worden aangevallen door een monstergorilla, moeten ze een serieus mysterie oplossen.