Scooby-Doo en de Luchtstad Cool School
Scooby-Doo en de bende komen aan op een coole school in de bergen, geleid door de beroemde acteur Billy Dee Williams. Maar de vrienden raken in paniek als een kwade Pterodactylus iedereen probeert te verjagen, en hen en de school aanvalt.