De Tao van Scoob!
Scooby-Doo stelt de bende voor aan zijn goede vriendin Lucy Liu, in haar kunstgalerij in Queens. Maar als een van haar moderne standbeelden tot leven komt en hen aanvalt, krijgen de bende en Lucy een echt mysterie voorgeschoteld.