De 7de inning schrik
Als de vrienden een mysterieuze uitnodiging voor een honkbalwedstrijd ontvangen, ontmoeten ze rapper-songwriter Macklemore, die wordt aangevallen door een afschuwelijk, maniakaal geestmascotte-monster! Kan de bende een homerun slaan?