Countrymuziek legende Kacey Musgraves vraagt haar vriendin Daphne om hulp. Ze organiseert een festival in een oud auditorium dat lijkt vervloekt. De cast en crew gaat ervandoor als ze een fantoom zien. De groep zorgt dat de show toch doorgaat.