De magnifieke Millicent / Astro-kneuters
Bugs Bunny wordt ontdekt door de beroemde turncoach Millicent. Hij moet haar vreemde training overleven om 100 kilo wortels te winnen bij de turnwedstrijd. / Daffy Duck wordt de eerste eend op de maan. Helaas gaan de Martin broers met mee.