Elmer Fudderbatch is een Shakespeare vertolker. Het wordt een lange zit in het theater, totdat Daffy er iets aan doet. / Heks Hazel houdt een tuinverkoop en verkoopt onbedoeld haar bezem. Wie van de twee is nu de eigenaar? Bugs of Hazel?