Marvin the Martian kidnapt Bugs Bunny en dwingt hem de aarde te veroveren. Hij solt met het verkeerde konijn. / Horace en Porky gaan undercover op een duikboot om de kapitein, Blacque Jacque Shellacque die sponzen steelt, te arresteren.