Vakantieramp / Verfdip
Bugs gaat naar het Zomerpret-meer om kampleider te worden. Hij is boos als hij ontdekt dat Cecil ook leider wil worden. / Elmer Fudd huurt Sylvester, Claude en Pete Puma om zijn huis te schilderen. De drie katten zijn compleet incapabel.