De geest in de lamp / Fuff in de put
Sultan Sam zoekt naar de magische geest van de wonderlamp. Als Bugs de geest vindt, vechten zij om de macht over de geest. Maar daar hangt een prijskaartje aan. / Als Elmer naar het platteland komt om te gaan jagen leert Bugs hem een lesje.