Bonjour, Darkbat / Middeleeuwigheid
Darkbat neemt het op tegen de Franse kaasverkoper Blacque Jacques als de muizen geen kaas meer mogen verkopen. / Porky zoekt met Horace de dief van kalkoenenpoten op de Middeleeuwse jaarmarkt. Porky wordt de schildknaap van Sir Kleinekin.