Rhoda's herberg / Maanlicht
Bugs en Squeaks zijn ongewenst in Rhoda-s ruige herberg, waar alleen de allerstoerste bikers welkom zijn. Ze moeten zich bewijzen. / Justin en Phoebe worden naar bed gebracht en beleven ‘s nachts avonturen met Daffy Duck. Of, dromen ze?