Postkoetsier Bugs Bunny moet de broodroosterverkoper Reginald St. Archibald naar Grafzerk City brengen. Reginald wil de stad opblazen om er een fabriek te bouwen. Bugs vraagt Sam, Elmer, Blacque Jacque en Punkinhead en Curt om hulp.