Angelo de Vlo mag niet mee doen met het worstelkampioenschap tenzij hij groter wordt. Hij vindt (ongewilde) hulp bij Marc Anthony... / Eerste Wereldoorlog piloot Baron Yosemite von Sam wil Bugs Bunny's land bezetten. Maar Bugs voorkomt dat.