Worstje kwijt / Yankee Doodle Bunny
Bugs en Squeaks lopen in het park en Squeaks wil lunchen. Per ongeluk bindt hij zijn worstje aan een ballon en Bugs moet erachter aan. / Als Bugs extra belasting moet betalen aan Elmer Fudd op zijn thee begint hij de Amerikaande revolutie.