Bedrieger Foghorn Leghorn wil te veel geld voor de stomerij. Hij heeft een waardige tegenstander aan Daffy Duck. / Leslie wil primo ballerino worden maar Bugs doet ook auditie. Leslie speelt vals maar doet alleen zichzelf pijn en verliest.