Lucas i prijatelji u dječjoj sobi otkrivaju planet na daljinsko upravljanje. / Lucas pronađe jaje i brine se za njega, ali shvaća da je odgovornost velika. / Avocado izgubi voljenu igračku, a Lucas i Findley odluče je razveseliti.