Proljeće je napokon stiglo! Maizie se vraća nakon hibernacije. / U potrazi za novim zvukom, Lucas i Findley stisnu svaki gumb u kući. / Gusari Lucas i Findley odlaze u potragu za Avocadinom nestalom igračkom.