Slatke laži / Prskavac / Arlo i zmija
Lucas i Findley našli su tortu. Svi je pokušavaju kušati dok Avocado spava. / Tvor je poprskao Avocado. Lucas joj pomogne da se svemu nasmije. / Lucas mora uvjeriti Arla da crijevo za vodu nije zmija.