Lucas i Findley boje se munja i gromova, ali Arlo im pomaže. / Findley je nervozan jer mora voditi brigu o kući dok Lucasa nema. / Findley glumi da je bolestan kako ne bi morao raditi kućanske poslove. Dr. Lucas nije sretan.