Lucas, Findley i Bodhi polude za novom igračkom zvanom Boingo. / Nakon niza opasnih događa, Findley zaključuje da je kuća opasna za njega. / Arlu nedostaje mama, pa mu Lucas daje zvonce kojim ga može pozvati ako zatreba pomoć.