Avocadin novi šampon miriše po cvijeću, što oduševljava Maizie, koja ne pušta Avocado na miru. / Lucas je očaran kad dozna da golemi suncokret raste iz malene sjemenke. / Lucas i prijatelji oduševljeni su kad vide cvijet kako cvijeta.