Maizie ignorira Lucasa i Findleyja, ali oni doznaju da ona ima sestričnu i nauče novu vještinu. / Lucas se sprijatelji sa svjetloljubčastom paučicom, pa Findley postane ljubomoran. / Lucas i Findley useljavaju se u kućicu za lutke.