Lucas i Findley postaju superjunaci, ali Findley ne želi biti pomagač. / Moćni Bup i Supermuha pronalaze izgubljenu bebu mrava. Dvojac stiže u spas! / Lucas u igri oponaša Bodhi, ali možda ju je uvrijedio.