Arlova mama ode u lov, a Lucas čuva Arla. Koliko je teško čuvati sovu? / Nakon što su čuli kreštanje iz kamina, Lucasa prijatelji pošalju da provjeri što se događa. / Lucas, Findley i Bodhi otkrivaju kuću od medenjaka i odmah je pojedu.