Lucas i Maizie pokušavaju pomoći Findleyju da nauči plesati. / Lucas nazove Findleyja pogrdnim imenom, pa mu se pokuša ispričati. / Lucas i Findley se posvađaju, a Lucas učini nešto nezamislivo.