Arlo se igra pregrubo, pa Lucas nalazi novog prijatelja - kaktus. / Maizie slučajno ubode Lucasa u guzu, ali Maizie to pogađa više. / Bodhi je ozlijedila jezik, a samo joj dr. Lucas može pomoći da opet bude ona stara.