Ilegalni nalog za pretres pomogne Lucasu da uhiti Proctora… no s određenom cijenom. Sharp i njegovi skinheadi testiraju Emmetta. Carrie plati Maxovo liječenje i napravi mali korak prema poboljšanju odnosa s Gordonom i Devom.