Kad Jasona sustigne prošlost, Lucas odluči sklopiti nagodbu kako bi spasio njegov život… a možda i svoj. Dok nema Carrie, Gordonov i Devin život izmakne kontroli. Proctor nauči Rebeccu tešku lekciju o odanosti.