Šokantno ubojstvo u blizini amiške farme naruši odnose između Kinaha i Amiša. Istražujući zločin na teritoriju Kinaha, Lucas i njegovi zamjenici susretnu se s nesusretljivim članovima bande. Lucas primi neočekivan posjet.