U New Yorku Job svrati k svećeniku povezanom s Rabbitom i upadne u nevolju. Carriena veza s Gordonom nađe se na novoj kušnji. Lucas i Carrie pripremaju se za velik okršaj… kao i kapetan Njujorške policije povezan s njihovom prošlošću.