Premijera sezone. Nakon krvavog obračuna s Rabbitom, Lucasa, Carrie i Ured šerifa Bansheeja (BSB) ispituje specijalni agent FBI-a Jim Racine, koji dijeli kaznu koja ne odgovara uvijek težini zločina.