Gnjevni Lucas traži tragove koji će mu pomoći da uništi Proctora. Nakon što uplaše mušterije i striptizete u Savoyu, Lucas i njegovi zamjenici grubo ispitaju skinheada Sharpa, tražeći informacije o Proctorovu carstvu dilanja ecstasyja.