Iseljenik
Kad bivši agent CIA-e Ben Logan otkrije da njega i njegovu kćer pokušavaju eliminirati u sklopu široke međunarodne zavjere, započinje opasna igre mačke i miša dok Logan pokušava nadmudriti svoje lovce i otkriti istinu.