Venom 2
Eddie Brock još muku muči u suživotu s izvanzemaljskim, mjenjolikim Venomomk. Kada serijski ubojica Cletus Kasady također postane domaćin simbiota, Brock i Venom moraju ostaviti po strani svoje razlike kako bi zaustavili njegovu vladavinu terora.