Čovjek-pauk
Nakon što ga ugrize genetski modificirani pauk, sramežljivi i nespretni štreber i srednjoškolac (Tobey Maguire) stekne sposobnosti pauka koje na kraju mora upotrijebiti u borbi protiv zla kao superjunak nakon što mu obitelj zadesi tragedija.