Čovjek-pauk 2
Dok Peter Parker razmišlja o tome da odustane od života superjunaka, Čovjek-pauk suočava se s novim neprijateljem – dr. Ottom Octaviusom, poremećenim znanstvenikom čiji ga je posljednji projekt pretvorio u gotovo nepobjedivog kiborga Doktora Octopusa.