Čudesni Spider-Man
Nakon što Petera Parkera, tinejdžera kojeg su roditelji napustili i kojeg su odgojili ujak i ujna, ugrize genetički modificirani pauk, on dobiva novootkrivene paukove moći i kreće spasiti grad od tajanstvenog reptilskog neprijatelja.