Spider-Man: Put bez povratka
Identitet Petera Parkera otkriven je i on traži pomoć Doktora Strangea, što urušava multiverzum i dovodi zlikovce koji bi mogli uništiti svijet.
Kad se razotkrije tajni identitet Petera Parkera, on se obrati doktoru Strangeu kako bi svijet zaboravio da je on Spider-Man. No, čarolija pođe po zlu i multiverzum nestaje, a stižu monstruozni zlikovci koji žele uništiti svijet.