Chappie
Priča o policijskom robotu zvanom Chappie koji razvije sposobnost da sam misli i osjeća. Zlokobne sile žele ga uloviti zbog svojih pokvarenih namjera.
Priča o policijskom robotu zvanom Chappie koji razvije sposobnost da sam misli i osjeća. Dok se ljudi bore protiv mehaniziranih policijskih snaga, zlokobne sile žele uhvatiti Chappieja zbog svojih pokvarenih namjera.