Spider-Man: Daleko od kuće
Peter Parker (Tom Holland) odluči se pridružiti školskim kolegama na putovanju Europom. Unatoč planiranju da ostavi identitet superheroja kod kuće za praznike, Nick Fury zatraži njegovu pomoć kada Elementali počnu pustošiti po kontinentu.