Venom
Istraživački novinar Eddie Brock (Tom Hardy) pokušava se oporaviti nakon skandala, ali slučajno postaje domaćin izvanzemaljskog simbiota koji mu podari nasilni alter ego, Venoma, i nevjerojatne nove moći.